keskiviikko 11. huhtikuuta 2018

Ruokapäiväkirja 10.4.

Heips!

En olekaan taas hetkeen tehnyt ruokapäiväkirjapostausta! Tässä on nyt tosiaan ruokavaliota noudatettu jo useampi kuukausi, mutta oikeastaan mikään ei ruokailussani ole ruokavalion myötä muuttunut, paitsi ehkä määrät. Tämä ruokapäiväkirja on eiliseltä, eli 10.4.2018. Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että eilinen päivä oli aika hyvä ruokapäivä, en karsinut ylimääräisiä miltään aterialta ja söin viisi kertaa (välillä etenkin päivällisen syöminen on haastavaa ja saatan syödä vain reilumman välipalan).

Aamu alkoi n. Klo 9 Munakkaalla. Paino on nyt jumittanut (tai jopa noussut), joten ajattelin yhtenä aamuna tehdä aamupalan, jossa ei ole paljoa hiilaria. Munakkaan väliin tuli purjosipulia ja kalkkunaleikettä ja kylkeen pilkoin tomaattia ja kurkkua. Lisäksi join vettä, johon puristin sitruunamehua.


Suunnilleen klo 10 join treenibuusterin. Jos treenaan aamulla, juon yleensä jonkun buustaavan juoman. Huomaan kyllä vaikutuksen, niin mielen kuin kehonkin osalta! En ole aamuihminen, joten jotakin lisäenergiaa kyllä tarvitaan! :D


Kävin tekemässä tässä välissä rinta-ojentaja-treenin, aikaa meni noin 1,5h ja kulki muuten hyvin! :)

Treenin jälkeen, n. klo 12.45 söin riisiä ja kanakastiketta sekä salaattia, jossa oli tomaattia, kurkkua, paprikaa ja tietenkin itse salaattia. Tähän päälle kaadoin oliiviöljyä. Join myös ison lasillisen maitoa, koska se on salin jälkeen erinomainen palautusjuoma! Maitoa tulee nykyään muuten juotua harvemmin.



Välipalan aika koitti suunnilleen 15.45, jolloin pilkoin yhden omenan ja Goodlife - proteiinipatukan. En ollut ennen eilistä aikoihin syönyt omenaa, mutta hyvältä maistui! :) Goodlife - patukoissa on jonkun verran sokeria, mutta ei minua se ei haittaa.


Päivällisen söin klo 18 ja se näytti näinkin hienolta! :D Minulla oli jääkaapissa yksi annos kanaa ja sen kylkeen kaivoin pakkasesta mitä löytyi. Tuossa on pakastevihannessekoitusta (joka on vähän erilainen, siinä on mm. sieniä ja hillosipuleita) ja hieman pakastepinaattia.


Illalla join vielä smoothien tv:tä katsellessa, noin klo 20.45. Smoothieen laitoin: 
1prk maitorahkaa
1 banaani
Mansikoita
Kaurahiutaleita
Hieman vettä ja öljyä (vettä, jotta smoothie on juoksevampaa ja öljyä, jotta tällekin aterialle tulisi hyviä rasvoja)
Vaniljatippoja (Mun suosikkeja! En tykkää rahkan mausta, mutta nämä onneksi peittävät sen!)



Olin ostanut heräteostoksena pitkästä aikaa pienen salmiakkirasian. Kesällä minulla oli näistä "kausi", mutta sen jälkeen ei olekaan tullut syötyä melkein yhtään. Napostelin näitä vielä iltapalan jälkeen tv:n ääressä :)




Tällainen oli eilisen päivän ruokailuni. Valitettavasti en koskaan muista kuvailla ruokia niin usein, että tekisin useamman päivän putkeen näitä. 
Kuulumisia vielä sen verran, että nyt alan ensimmäistä kertaa tuntemaan kunnon väsymystä ja nälkää tämän dieetin aikana. Viimeisiä kuukausia tosin viedään, joten ei kai tuo ihme ole. Yritän nyt vielä tsempata tämän homman loppuun kunnialla, vaikka vähän väsyttäisikin! :)

Mukavaa viikkoa!:)


4 kommenttia:

  1. Tsemppiä! Keräähän tuloksia minunkin edestäni! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia tsempeistä, niitä aina tarvitaan! :) <3 Täältä lähtee tsempit myös takaisin! :)
      Saa nähdä, miten tulosten keräämisessä käy! :D

      Poista
  2. Ihailtavan säännöllistä ja monipuolista syömistä ja muutenkin mukavan värikkään näköisiä aterioita. Vau! :) Tsemppiää loppukiriin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kommentista ja palautteesta Anne!<3 :) Kiva että ruuatkin näyttivät monipuolisilta, siihen pyritään :)

      Poista

Kiva jos jätät kommenttia, vastaan mahdollisimman pian! :)