maanantai 23. tammikuuta 2017

TouhuTammikuu: Viikko 3

Moikkamoi!

Perjantaina kirjoittelin jo kolmannen viikon kuulumisia jonkun verran, mutta vedetäänpä vielä tällainen yhteenveto viikostani.
Kuten kerroin, olen ollut hyvin kiireinen ja stressaantunut. Niinpä ajattelin jättää salitreenit loppuviikolta välistä. Kävin kuitenkin muutamilla ryhmäliikuntatunneilla ja liikuntaa tuli ihan riittävästi mielestäni.
Nyt viikonloppuna tuli herkuteltua, mutta siitäkin puhuin jo viime postauksessa ja kerroin että se on "välttämätöntä".


Maanantai: Rinta&Hauis salitreeni 1h
Tiistai: Bodypump 1h
Keskiviikko: Kävely 30min
Torstai: Ryhmäliikuntatunti 1h (koko vartalo), pakaratreeni kotona 30min
Perjantai: Ryhmäliikuntaa 1h30min

Viikonloppu: Lepoa

Treenattua tuli siis yhteensä tuo tasan viisi tuntia, joka on siis TouhuTammikuun viikon tavoite. Painon sain tosiaan tippumaan jo vähän alhaisempaan lukemaan, mutta veikkaan että tämä viikonloppu toi kyllä tippuneen painon takaisin. No, ei voi mitään. Tästä jatketaan hyvällä motivaatiolla eteenpäin!:)

Niin ja tosiaan, vain lauantain piti olla herkkupäivä, mutta sunnuntainakin tuli syötyä aika paljon herkkuja. Niin se vaan on, että se sokeri koukuttaa tosi pahasti! Tuntui, että on ihan pakko saad herkkuja! Ei se itsehillintä vielä ihan huippuluokkaa ole, koska niitä herkkuja päädyin lopulta ostamaan... :( Turhaa on kuitenkin jäädä itseään inhoamaan. Tässä taas huomaa, että herkut on pienessä määrässä hyviä, mutta isompina määrinä sillä saa vaan vatsan sekaisin ja ikävän turvonneen olon :(

Kuinka teidän viikkonne meni?:)

2 kommenttia:

  1. Mitä liikkeitä teet pakaratreenissä kotona? :)
    Hyvältä näyttää sun liikunnat!
    -Laura-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://uusialkuni.blogspot.fi/2016/10/pakaratreeni-kotona.html
      Tuolta löytyy ainakin yksi pakaratreeni jota teen :) Ja kiitos Laura! :)

      Poista

Kiva jos jätät kommenttia, vastaan mahdollisimman pian! :)